Najczęściej zadawane pytania

  • JAK SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z OBSŁUGĄ SKLEPU?

 

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16, udzielamy wszelkich informacji telefonicznie lub mailowo. Po wyznaczonych godzinach odpowiemy wyłącznie mailowo, najszybciej jak to możliwe.

 

 tel. 510 213 322

e-mail. sklep@kuchniapodlasia.pl

 

  • JAKI JEST CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA?

 

  • Czas realizacji zamówień to 1-3 dni robocze.
  • Wysyłki kurierskie realizowane są od poniedziałku do czwartku.
  • Zamówienia wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej nie są wysyłane w piątek, ze względu na brak możliwości dostawy kolejnego dnia.
  • Odbiór własny zamówienia jest możliwy po otrzymaniu wiadomości z informacją o skończonej realizacji zamówienia lub kontakcie telefonicznym.

 

  • CZY MOGĘ ZMIENIĆ SWOJE ZAMÓWIENIE?

 

Jeżeli chcesz zmienić swoje zamówienie skontaktuj się z nami w celu potwierdzenia czy jest to jeszcze możliwe.

 

tel. 510 213 322 

mail. sklep@kuchniapodlasia.pl

 

  • JAKI JEST OBSZAR DOSTAWY?

 

Zamówienia realizowane są na terenie całej Polski.

Jeżeli interesuje Cię wysyłka produktów za granicę, skontaktuj się z nami w celu wyceny kosztów dostawy.

 

  • JAKIE OPCJE DOSTAWY SĄ DOSTĘPNE?

 

  • Odbiór osobisty: Restauracja Lipcowy Ogród, ul. 42 Pułku Piechoty 6, 15-181 Białystok
  • Dowóz na terenie Białegostoku – 30 zł (+5 zł pobranie).
  • Dowóz okolice Białegostoku (do 15 km) - 35 zł (+5 zł pobranie).
  • Przesyłka kurierska, na terenie całej Polski (cena zawiera opakowanie termiczne)– 35 zł (+5 zł pobranie).

 

  • JAKI JEST KOSZT DOSTAWY?

 

Odbiór osobisty:

  • Odbiór osobisty zamówienia przez Klienta jest bezpłatny.

Dowóz:

  • Dowóz na terenie Białegostoku: 30 zł (+5 zł pobranie).
  • Dowóz okolice Białegostoku (do 15 km): 35 zł (+5 zł pobranie)

Kurier:

  • Przesyłka pocztowa na terenie całej Polski (cena zawiera opakowanie termiczne) – 35 zł (+5 zł pobranie).

 

Jeżeli interesuje Cię wysyłka produktów za granicę, skontaktuj się z nami w celu wyceny kosztów dostawy.

 

  • JAKA JEST MINIMALNA KWOTA ZAMÓWIENIA?

Nie ma minimalnej kwoty zamówienia.

 

  • CZY ZA ZAMÓWIENIE MOŻNA ZAPŁACIĆ KARTĄ DOBREGO SMAKU (VOUCHER)?

 

Tak, należy wybrać taką opcję w płatnościach oraz podać numer KARTY DOBREGO SMAKU w dodatkowych informacjach.

 

  • CZY MOGĘ OTRZYMAĆ FAKTURĘ VAT?

Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura imienna/paragon. Jeśli Kupujący chce otrzymać fakturę VAT, zobowiązany jest podać dane do faktury podczas składania zamówienia.

 

  • CZY DOSTANĘ POTRAWĘ JAK NA ZDJĘCIU?

 

Zdjęcia produktów to ilustracje poglądowe oraz propozycje podania. Mogą różnić się od rzeczywistego wyglądu towaru. Nie zmienia to jednak nigdy użytych składników do wytworzenia produktu. Produkty dostarczane są w estetycznych opakowaniach jednorazowych.

 

  • JAK PAKOWANA JEST PRZESYŁKA WYSYŁANA KURIEREM?

Wszystkie produkty są dostarczane w estetycznych opakowaniach jednorazowych. Zamówienie wysyłane kurierem dodatkowo pakowane jest w specjalistyczne opakowanie termiczne. Dodatkowo w środku znajdują się wkłady chłodzące.

 

  • CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ ZAKUPIONY PRODUKT?

Produkty oferowane przez Sklep są rzeczami niefabrykowanymi, wyprodukowanymi specjalnie pod zamówienie Klienta, dodatkowo są rzeczami ulegającymi szybkiemu zepsuciu i mające krótki termin przydatności, dlatego też nie można ich zwrócić.